jävla tandläkare!

min vanliga tur hände idag.
jag kommer in till väntrummet och har då peppat mig själv både fysisk och psykiskt hela morgon så att jag ska klara av att möta tandläkaren.
det vill säga, jag hade borstat tänderna två gånger, använt tandtråd febrilt och sköljt med flour efteråt medans jag hela tiden intalade mig själv att jag inte har ett enda hål.

väl i väntrummet ropar en sköterska på mig och jag går fram.
-din tid är tyvärr avbokad stina för det blev komplikationer med tjejen innan..

JAHA??!! jag som har gått i snöregnet i en halvtimme och peppat mig igenom hela morgonen..
när jag väl sitter här så ska jag alltså gå hem och måsta göra om hela den här morgonen en ny dag på en ny tid..??
.. så tänkte jag...
men jag sa bara :
jaha.. heheh.. ja det finns ju inte mycket att göra. jag tackade för den billiga tandborsten jag fick som kompensation och gick ner på jobbet och käkade onyttigt.

har just kollat på en massa fyrverkerier från punchverandan.. vad handlar det om??
mäktigt vare iaf..

och ja.. jag får ju inte glömma! jag har kommit över en biljett med soundtracks of our lives.HELT gratis!
dom ska spela den 31 januari på stads..

det kommer bli B,B,B BIG TIME!!! were all partners in crime..!!! haka på vettja!


Kommentarer
Postat av: jenny

Det var invigning av Bolagsverkets nybyggda hus!

Bye the way: kom på att jag redan var inbokat på torsdagen :( Vad tror du: kan du någon annan kväll?

2008-12-04 @ 21:25:14
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0