ordinary day

åhh... idag ska jag till tandläkaren.
jag , som dom flesta andra, är livrädd för tandläkaren..

det va säkert 2 år sen sist så jag får väl pallra mig dit och bli torterad ett tag.
dom ska iofs bara göra en koll men det är ju fruktansvärt när man ligger där och hon säger :

a till 3.12 till 17b plus för minus och 7:an rododendro..
typ.

innan hon vänt sig till mig så har jag räknat ut att jag har 17 hål men bara 2 tänder i mun.. ungefär..
det enda som känns kul är att det snöar idag..
och jag ska ta oskulden av mina lappskor som jag köpte på 2 hand för 80 kr.
mitt högra öga skådade ett par EXAKT likadana på DNA igår.. men på prislappen stog det 1699 kr..

hehehe.. jag gnider händerna mot varann och inser att jag har öga för det senaste.

tjolamento!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0