utan smör.. utan jonas..

nu sitter man här.
ensammen..

jonas är påväg till tyska landet.

jag är på väg till charm för jonas åt tydligen upp det sista smöret igår kväll..
ingen frukost utan smör på mackan ju.

ska bara dra dammsugaren ett varv och duscha mig ett varv.
klä på mig nått ur den nya garderoben och off...... me go!
tänkte möta upp prim med mor för en high five och fika.
sen blire jobb!

byt the way.. måste nämna en väldigt hemsk sak.
enligt mig kan man se om man är gammal på näsan.
den är lixom krokig, stor och röd då.. typ..

titta på våra näsor och förundas att vi ens lever  
jag ser ut som en nötskrika (fågeln) och jonas ser ut som nåt.... tjockt, stort djur.. en bäver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0