nyår dårå.

hallelåja!!!

min stress och oro inför nyår har tagit över mig..
så idag fixade min kära chef så att jag kan vara ledig imorn..

MYCKET BEHÖVLIGT!!

nu har jag en liten del av nyårsfitten klar..
nääää... jag måste fan ta på mig den..

och visa er..

...eller nej!

ni ska få vänta.. ingen ska få se förens dagen D.

men det kommer bli mycket hög midja, mycket ful röv och mycket extremt rosa..

mycket av det jag hatar.. men det är riktigt jävla coolt, ändå lixom.

äh, jag kan inte hålla mig..

 
lägg märke till min pose.. så står jag hela dagarna..

och nej! jag ska inte se ut riktigt såhär..

nu ska jag avnjuta kvällen och lägga mig sent.. SOVMORGON I SIKTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0