får nog ta fram min lilla neglegé till nyår!

har fått en inbjudan om pinupp/rockabilly fest på självaste nyårsafton!
det här va kanske precis vad jag behövde.. för jag har inga planer för nyår.. än.
har suttit framför google i flera timmar och kollat in pinuppor/rockabilly..

men vafan ska man vara.. en dita von teese??



kan tänka mig att jonas blir sur om jag tar den outfitten.. jag mena.. det är ju mer hans stil.
så det här blir nog hans nyårsblåsa..



men den här frillan är ett givet kort.. med den makeup:en.. eller??



detta?? nja.. fan va tråkigt..eller??



najs klädsel.. eller??




nu droppar jag saken och hoppas få respons!

ett måste är ju feta tattos över armarna.. jag ska vara en hård rockabilly och ingen slaskig pinuppa...

eller???

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har samma problem.. Dita, leopardmönster eller mer rockig, hmm.. det visar sig nog. Men kul blir det på nyår iaf och kläder kommer vi nog ha :)

2008-12-14 @ 19:01:23
URL: http://paperdoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0