man är ju inte direkt världens bästa kock!

ok..

jag skulle göra chokladbitar och ville spetsa till dom med mint-baileys..
tänkte inte på att sprit inte fryser...då..
nu äre för sent! satan!

skulle göra mintpastiller till pappa.. kokade för länge så allt stelnade för tidigt.
blev galen, skrek och rev mig i håret så jag gjorde en ny sats..
kokade då för lite så nu stelnar dom inte alls.. GAAAAHHH!!! satan!!

har gjort en stor dörrkrans som blev så sjukt jävla bra! iofs hjälpte jonas mig.. med allt... tillslut. satan!!

måste ha cigg nu! NU!

 

jävla mintpastiller.

jaja.. dom ser ju iaf att dom är hemmagjorda.

längtar fan till imorn. ska jobba på monki.. har säkert kommit in nått nytt fint. och som vanligt lär jag bli kär.
säger bara en sak. den 26 december.. då smäller det.. då ska jag bli snuskigt rik på matriella saker..
och snuskigt fattig i plånkan. igen.. WIHO!


Kommentarer
Postat av: imbo

Vad fin kransen blev, och som sagt: syns ju att pastillerna är hemgjorda i alla fall ;)

Några planer för helgen?

kram

2008-12-10 @ 21:00:28
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0