snart äre jul igen..

vaknade upp imorse..
jonas ligger som ett sugmärke mot min kropp.. dreggel dryper ur hans kind.. andedräkten vittnar om en jul med mycket mat men ännu mer finslipad whiskey och cognac..
man kanske tror att jag då grimaserar och halvt spyr av andedräkten eller halvt stryps av närheten..

men nej.. jag myser.. för såhär sov vi när vi var nykära.
i min 120 säng.. då var den typ det största jag visste.
nu.... ändrar jag åsikt...
fattar inte hur vi kunde ligga skeden.. DET BLIR JU SVETTIGT!
och jonas andedräkt luktar inte längre ängel och rosor..

märkligt!!! mycket märkligt!!
 
ännu en jul har gått.. men paketen i år var så jävla mycket coolare, personligare om inte annat.


the three dogs.


jag förstår vad jonas ser hos mig..
 

verkligen...


södergård.


jonas med hans två brudar..



sen blev det tre-rätters och skumpa hos familjen hultberg.



pappa kom ut ur garderoben på självaste julafton..
och berättade om hans stora shoppingintresse, därav tre väskor.



.. och ett par jäkligt raffiga långkalsonger.



syrrans hemmagjorda present till mig. även fåglarna är homemade..



och mina gubbar gjorde succe..

   


dörrskylten till brorsan va inte så dum heller...




så... gott nytt år allihopa!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0