juletider.

wihoo!!!
på lördag, på lördag PÅ LÖRDAG!!

allas vår kryddiga christer (santa marias återförsäljare) har bjudit med oss på tre rätters middag och hockey.
alla charms chefer.. och lilla moi ! kan ju lixom inte rå för att alla vill vara med mig.. haha!!
eller så är det bara för att jag haft sånt flyt och fått följa med förut.

jag som är ledig hela långa helgen! underbart!

nä, ska ta mig i kragen och göra nått vettigt nu.
som t.ex att ta pendeln ut till birsta och handla pyssel inför julklapps kvällen.
jul.. jag längtar.. 




pappa predikar om ja.. vad som helst.. så länge han blir hörd och sedd tänker han.
morsan sitter bredvid och gråter glädjetårar.. så länge familjen är samlad tänker hon.

 

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0