allt är inget och nått är fel.

har nog inte haft en sån här dålig dag på väääääldigt länge. flera år säkert..

vill bara jonas ska komma hem nu,
min räddare i nöden när det gäller att bli glad igen.
men miss li skrålar och jag är äntligen hemma i mjukisar och tänkte unna mig ett litet spa.

det blir bättre..

och birger, min granne haffade mig i trappen och sa att vi råkat betala 2 hyror denna månad. så nästa månad slipper vi betala nått alls. (kommunikationen mellan två sambos, ha)

det är bättre..

ska skicka ett litet brev till min syster nu med en liten present i så hon kommer nog bli lycklig. och då blir jag ju lycklig.


det är bra nu...


                                             livet är väl risigt för alla ibland helt enkelt
image423



Kommentarer
Postat av: imbo

Hej Skrutt!
JAg kommer hem imorgon kväll och på fredag blir det mys hemma hos Låtta i Råna, där du hängt med någongång förut om du kommer ihåg?
Vore skoj om du vill göra oss sällis, Primpa ska också med=)
Puss o kram

2008-02-20 @ 18:07:42
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Fia

I hear yah!

2008-02-21 @ 12:55:23
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0