another day in paradise.

är egentligen ledig idag men ska hoppa in två timmar ikväll.
har så mycket att göra idag så jag fattar inte hur jag ska hinna.

tvätta, tvätta och åter tvätta. alla vinterkläder måste tvättas och sen hängas in i förrådet.
äntligen vår.
jonas kommer och hämtar mig på hans lunch för vi ska ut till ikea.
ska handla en massa förvaringslådor till alla mina nyköpta skor. :)
och klädesförvaring. organiserat JO TACK! garderoberna svämmar över snart.
lär ju ta sin lilla tid att hålla på med det.

ska sen skjutsa jonas tillbaka till jobbet för att sen hämta honom vid 16.00..

hem, kyckling och ris, på med jobbtröjan och iväg.

längtar till helgen. då ska vi röjja och skåla till mustach.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, själv kan jag inte vänta tills jag får tvätta, städa och organisera i MITT hem...

2008-02-25 @ 18:46:44
URL: http://jennynenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0