de är NATT för i helvete!!

inatt kl 03.15 ringde jonas telefon.. med den där hysteriska låten där dom skjuter folk..
höll halvt på att kissa på mig men insåg sen att det bara va telefonen..

det va jonas chef!!!! (den där jävla chefen ligger inte på plus hos mig)

ja som alltid, va han tvungen att åka på jobb.. -hög prioriterat mumlade jonas..
och efter det så kunde jag helt enkelt inte sova.. vred och vände på mig sjuttielva ggr.

men tillslut lyckades jag iaf somna för jag VAKNA AV ATT TAXIN TUTADE PÅ JONAS!!

GRRRRRRRRRRR!!!!! då va kl 04.00 och jag hade väl precis somnat.

är extremt glad för att jag börjar jobbet 11 idag.. fick ju sova ut ändå.
för ikväll ska jag och äna päna gå på hockey och svära lite extra mycket! timrå-modo (vet knappt vad det innebär men spännande säger folk)


det måste ju finnas nån i norge som kan skruva på skruvar och fika kaffe lika bra som jonas.. eller?!?!

är norrmännen lika hjärndö och dum i huvvet som vi säger att dom är?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0