hola mi amigas!!

hemma från fiestan nu.. har haft en sjukt härlig weekend inkluderat en massa:

vin,öl, cigg och glass-smuttande på våriga uteserveringar.
kulturella byggnader, statyer, katedraler och etc etc.. staden är ju fan metrot av världens art och arkitekt.
och sist men inte minst en massa:
SHOPPING!
får jag lov att skryta med lite jackor lite skor lite solglasögon och tröjor.. hehe

shopoholicen i mig är mättad!!! finally!
nu längtar man så sjukt till våren här så man kan börja använda allt man köpt.

bilder kommer en annan dag.
för som sagt så är det mottot som gäller ikväll: borta bra men hemma bäst.

som jag saknat mina katter!!!!!!

fridens små liljor! 

Kommentarer
Postat av: emma

kan du lägga ut lite bilder puppan!

2008-02-04 @ 20:56:54
URL: http://primemmas.blogg.se
Postat av: maia

hej stumpan
Vad kul att ni har haft det bra=)vad kostade eran resa? vilket flygbolag? jag och jamal vill åka til paris i vår men jag hittar inga billiga priser fast att man tydligen skall kunna hitta för lite och ingenting!!

snart syns vi i mars iorfösig=)

puss och kram på dig!!

2008-02-04 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0