italy för fan!

jaaaaa!!! den 6 maj åker hela familjen (och jonas) till italien för en veckas sol och bad.
mamma lena fyller 25 så hon bjuder med oss då. KLOCKRENT!!

först ska vi till rom och därifrån tar vi hyrbil till la serra..låter ju...?... varmt och utomlands...

all i need! fint med en liten bränna att bygga på.. inte för att man är sån men sån är man ju.

och tessans biljetter till london nästa månad är också lockande!
någon som känner för en weekend i london? 2000 kr för 2pers/ ToR
jag skulle tagit det direkt om det inte va för att man ska till italien.

har äntligen hämtat min kamera som jag glömde i dasses bil när vi skulle på krogen.
så nu blir det bildvisning:

 detta är då kvällens syssla. (rengöra diarrespåren efter katterna) JIPPI



 tjockisen i bilen        slim-fit brevid          vårt sätt att rasta hundar
   

nääää, vi tog faktiskt bilen långt in i skogen för att sen börja vandra.
 jonas hund filippa

 pisspaus

 jonas försök till bra kort.

 men ack förgäves.

 det har även druckits vin på sistone. MÄH?! va konstigt!

har även märkt att lokes svans är annorlunda. sist satt jag i en timme och leta på nätet för att fatta varför katter har grisknorrar. finns inte en enda jävla katta som har en svans som loke.. kolla själv!

  han brukar ha som en rund ring mest men kameran dog så det får bli dessa bilder.. jävligt mysko i vilket fall!

image436

avrundar med chefen själv i egen hög person.

moppa bajs och käka middag nu.


Kommentarer
Postat av: Fia

Men stina, min grållan hade också snurrad svans. Inte jämt´men den var mer rund än rak. Har aldrig tänkt på att dom kanske inte ska ha det:-)

Föresten möts vi ute i vimlet 15mars tro?? Tänkte ut och snurra och ta tempen på svalls uteliv 2år senare:-)

2008-02-28 @ 20:43:42
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: stina

FIAAA!!!! hoppas du läser detta och ser att jag inte kan svara på din blogg?!!?! hälp mej!

2008-02-28 @ 21:16:08
Postat av: Fia

Vad är felet.. du kanske behöver lösen?:-)

2008-02-28 @ 22:59:50
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0