ompa ompa fallerallera!

idag fick jag blommor av min kära pojkvän..
vart ju stormförtjust men ack så fel man kan ha... det va ju en hake bakom det..

hehe..

jonas måste nämligen åka till tyskland på söndag och stanna tills tisdag.. och vem fyller år på måndagen då?!?!?!?!?


JAG!!

men jag förlät han snabbt när jag såg hans tårfyllda ögon.. hahah.. han trodde väl jag skulle slå ihjäl honom!
det här året är han iaf hemma på alla hjärtans dag. ÄN SÅ LÄNGE!

ska förnya mig en aning nu, för anna blir nog galen om jag inte kommer snart.
vi ska gå ut och äta..
och jonas, HA! han får inte följa med.. så han får åka ut till föräldrarna och äta..
shifick han!

asta la vista baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0