äntligen helg!

som jag har saknat sovmorgon och sena kvällar.. äntligen!
nästa gång man börjar jobba är tisdag bortsett från två timmar på måndag.

och på mån.. då ska vi skjuta hål i öronen och fylla dom med glitter och glamour!
är livrädd! haha.. skulle lätt tatuera hela armen och inte känna ett dyft rädsla men pistol i örat?! det låter ju inte mysigt de!

aja, får pina mig till ett leende.. har ju ganska lätt för det med tanke på alla hjärndöda idioter som kommer in på jobbet!
men nog med skitsnack..

ikväll åker jag och jonas ut till pappa och äter lite krubb! mamma jobbar så stackarn är ju ensammen!
självklart följer liston o loke med så vi kan käka blodig mus till efterrätt.
sen blir det väl en liten glutt på tv:n och självaste scott i pippen! haha..
hade to.m idolbilder på honom när jag va yngre. så det måste man bara se!

imorn blir det käk ute och sen bowling så nu gott folk har jag bokat upp mig till tusen så inte en enda öl kan få plats nånstans. hehe!

(slår vad om att jonas övertalar mig om 1 öl till maten och sen blire 2 och sen 3 och sen minnesluckor etc etc.)

suck! karman på topp men det är ju så gott!

fridens!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jadu vi får ta en kväll med bruttorna så kan jag berätta lite :) Trevlig helg påre!!

2008-01-11 @ 22:22:21
URL: http://jennynenny.blogg.se
Postat av: imbo

Hoppas håltagningen går bra på måndag. Kan dock slå vad om att du då det är gjort kommer säga: Men alltså, det var hur lugnt som helst, Kändes knappt!"
På något konstigt sätt lyckas alltid alokoholen smyga sig in på schemat fastän man inte planerat för det. Suck, vad gör man?!

Trevlig helg bruttan!

2008-01-12 @ 13:30:30
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0