födelsedagsfest!

är så bakis idag så jag orkar inte skriva om allt eller inget.
summerar allt till ett av dom roligaste kvällarna på länge, och absolut mest aktiva på länge!
haha.. tyvärr blev det väldigt få bilder pga av min alkoholkonsumtion.. som det blev för jävla mycket av ist.
rätt vare va så va klockan 5.30 och jag hade inte en tanke på att sova.. men tog en taxi (gratis blev det t.o.m) hem till jonken som lämnade festen tidigt för han mådde illa.

hehe.. bilder kommer imorn.. orkar verkligen inte göra nått ikväll.
men min vän imbo har en massa härliga bilder på hennes blogg om nån är sugen att se.. (imbo.blogg.se)
nu ska jag fundera ut hur jag ska få hit godis utan att röra en fena.

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan du höll igång länge igår=)

2008-01-27 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0