längtan.

fredag idag.. stänger kl 20.00 ikväll så har lixom lite sovmorgon..
och på lördag blir det jobb igen.. suck!
men ser ändå fram imot lördagen.. för då ska vi ha pokerturnering inkl allt som ska vara med vid ett pokerbord.
vill säga: cigg, öl, vin, pokerfejs och en massa låtsas pengar.

ska bli skönt att ta EN max TVÅ öl och bara spela spel med goa kära vänner!
är så spyless på att klä upp mig, dricka mig full och inte minnas mycket dagen efter!

är faktiskt ganska spyless på vintern.. den såkallade vintern i varje fall.
men nu är det ju bara 27 dagar kvar tills vi är barcelona med varsin comprina i handen.
LÄNGTAR!

måste få igenom resan med jonas chef oxå.. annars jävlar.. GRRR!

nu måste jag slänga på mig lite kläder och lunka ner på stan.

sommar i mitt hjärta:

image328

image329

image330

image332

image333

image334

image335

skulle kunna lägga upp bilder hela dagen.. åh.. sommar! vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Maijsan

svar: jo med mig är det bara bra och JA livet leker... helt underbart!! lite dåligt med jobb bara och fattig student är inge skoj. skulle verkligen behöva ett extra jobb, men de växer inte på träd så att säga... Ja men hua vilket pris 200 spänn för en grymt snygg kjol, sicket klipp :P hade bra

2008-01-05 @ 00:52:58
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0