lycka! igen..

åh! jag är så oförskämt lycklig nu!
pga en massa saker faktiskt..
det bästa är att min crosshjälte kommer hem ikväll. jag har som vanligt sovit dåligt när han är borta men denna gång tog priset! loke har lekt och pratat konstant hela nätterna.. så jag har nog max fått 8 timmars sömn på två dagar.
den andra härliga saken är att det äntligen är långhelg nu.. iaf för mig, börjar jobba först på tisdag igen.. jobbar då bara tis, ons och sen åker jag och jonken till barcelona! hoho!

och tredje saken är att i barcelona kan jag strosa runt i mina nyköpta dojjor... hihi.. blev tre riktigt snygga kap enligt min mening.

   

ja seså, maten görs inte av sig själv och inte städningen heller (hann aldrig igår)
ska romantisera hela lägan tills loverboy kommer.. haha!


~kroppen skriker efter dig~









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0