drömmen om drömmen

igår grät jag.. bäckar.. som blev floder.. som jag samlade upp i en hel toarulle på bordet.
varför?

ps i love you.. den filmen . se den!

annars så händer inte så mycket just nu.
har hälsat på agge idag. hans namnsdag..
är så sjukt hur man känner när man kliver ur bilen och går dom stegen fram..
det slår en så mycket extra vad det är som hänt. och hur en så skön kille inte längre existerar.
inte i detta liv iaf.
men i nästa..det är jag säker på.
jag ska kittla han tills han kissar på sig.. och njuta av hans skratt.. saknar det.

saknar han.
saknar dig....               





... ikväll ska jag lägga mig på kudden, tänkandes på bara dig.. hela, hela tiden..
    så kanske, kanske jag får drömma om dig.. va längesen..
   
     bjuppa på en natt med mig vännen..



 


Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag såg Ps i love you förra veckan,Grät mig genom filmen men gu så bra den var :)

2008-07-31 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0