hett läge!

åh...
sommar! värme!
lycka!

fredag är dagen och klockan slår 17.20..
jag börjar jobba först på tisdag igen..
åh... sommar! värme!
ledig!

ikväll är det grillning i jönssons stuga med tre liter drosdy och en anna martin.
ikväll ska jag göra nått jag länge velat. bada i en fontän.. full.. och naken... höh.. nääää.. men full iaf!

och imorn blire tranviken 10.00 med öl i kylväskan.
och på kvällen ska vi upp på norra och lyssna på band och dricka några till..
sen blir det nog ödet som får avgöra om jag däckar eller överlever!
är överpeppad så ... ja... heh.. det brukar sluta graciöst! i mina ögon..

jonas som för en gångs skull skulle med på raj rajjet blev tvungen att åka till tyskland och jobba!
stackare!

sitter fastklistrad i skinnstolen nu, är nämligen näst intill näck.
för värmen i lägan är INTE dålig..
kan väl gissa på 58 grader..?



stackars små hjärtan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0