jävla jonas,jävla fästing, jävla sussi i småland

okej!! jag tror jag har dödat liston!! sakta och smärtsamt.

ringde jonas, hysterika i telen!!
lugnet själv sa bara. men ta pincetten och dra ut den, rätt ut!

vad gör jag?!

jo, jag drog bort halva kroppen, HALVA kroppen.. ser ett ben som sticker ut och huvvet är väl kvar.
ringde jonas, HYSTERIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
han svara inte...

HYSTERIKAAAAAA!!!
ringde nån vetrinär som hette sussi i småland som frågade om han mådde bra.
MÅR BRA?!?!
-ja, han har ju inte sagt på svenska att han har ont direkt!
hon blev sur, sa att den brukar ramla av, av sig själv om jag dödat en liten del.
och sen la hon på.

DET ÄR MITT BARN DET HANDLAR OM!!!

HYSTERIKA I VÄRLDENS STÖRSTA BOKSTÄVER!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: q-biq

Du skulle ringt syster min, hon precis ut en rackare på mr Leeam .. Hoppas det ordnar sig!

2008-07-12 @ 23:53:39
URL: http://mikael.norrfors.se
Postat av: Therese

Tack för en trevlig kväll igår. Mycket goda chokladbollar!!!=)

2008-07-13 @ 16:05:07
URL: http://tessani.blogg.se/
Postat av: Imbo

Måste ju få höra hur detta äventyr slutade?

Var ett bra initiativ med filmkväll igår, synd att jag var för trött för att orka.

Somande även med telefonen i handen just då jag höll på att skriva ett sms, hur trött är man då? ;)

Är du på imorrn då jag och Primpa ska dejta?

kram!

2008-07-13 @ 16:30:14
URL: http://imbo.blogg.se/
Postat av: jenny

förstår precis!!! HATAR fästingar..urk så otäck de små krypen är!!

2008-07-14 @ 11:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0