NEEEEEEEEEEJJJJ!!!!!!!!!!!!!!

nu har jag lite SMÅTT PANIK!!!

i hela mitt liv har jag haft en stor rädsla och respekt för nått så litet som en fästing.
jag älskar gotland, det vet ni men.. hatar det för alla fästingar man KAN utsättas för.
man kan säga att fästingar ligger 2:a på min vill-aldrig-vara-med-om-i-hela-livet-lista.
1:a ligger givetvis våldtäkten.

så vad hände mig för en kvart sen.
JO!!!!
ligger och pussar liston på munnen och märker att han har en "plopp" vid munnen..
gissa EN GÅNG vad det är!
en fästing! EN FÄSTING! EN FÄSTING FÖR I HELVETE!!

och just idag är jag ensam hemma, tills imorn..
vem fan ska ta bort den!?!?

jag är så rädd för den lilla, jävla insekten att jag är ett snäpp ifrån att låsa ut liston i trapphuset..
tills imorn när jonas kommer hem.

VA FAN GÖR JAG!?!?
det klias på hela min kropp!!

no fucking kidding! detta är blodigt allvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0