ett liv i bilder. njut av med ett glas vitt.

hej och förlåt!!
det är med stor sorg i hjärtat jag sällan sitter här och uppdaterar.
det borde bli ändring på det, och det SKA det.. men just nu har jag bara tre ord att säga.
SE....ME....STER!!

har så fruktansvärt mycket att dela med mig av. så jag nästan glömt mer än hälften.
så nu ni, blir det upp till bildbevis vad jag gjort och inte gjort!

MIN DRÖMBIL



det va gnarps festivalen de..
också vare mickes 30:årsfest!


micke gråter.. så tacksam och lycklig va han över presenter och fest.
världens goaste där!
 daniel, högfärdig och grann 10 minuter innan.
daniel, helt färdig och grann 10 minuter efter.
anna, hennes blivande man.. jag och marijana


ida ida ida.. haha!



do the POSH SPICE!

såja.. det borde räcka för ett tag..

eller nej.. hittade några fler bilder som verkligen visar den lugna sidan av semestern.
juniskär heter den sidan.




mitt hjärta , mitt allt


Kommentarer
Postat av: Imbo

Hej tösen!

Kul att se foton sen den gångna veckan,

Snygg bil också ;)

Ses snart, då blir det ett och annat skott avfyrat.

hihi.

2008-07-03 @ 09:21:37
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0