based on a true story

i mitt liv har jag några saker jag ska åstakomma!

* finna en karl för livet
* aldrig jobba på mcdonalds
* hitta en karriär som passar mig. (nog för att jag gillar bullar men, ja.. men )
* föda barn som tackar för glassen
* köpa en hund
* dö gammal och lycklig

och slutligen..

* garva så hejdlöst att jag pissar på mig.

är det höga krav ?
nope, jag tycker inte det..

har ju tom checkat av några punkter redan.

ikväll kära vänner, ska jag ta tag i en punkt, kanske to.m två.. om jonas är sugen på köttbiffen (vill säga)

heh..





off the record : barn finns inte med på världskartan just nu.



nu jävlar, släpper jag tyglarna och hamnar där jag hamnar



Kommentarer
Postat av: J

Stina... Vad sa du när vi gick förbi draken vid knaust idag?



- Alltså.. Det här är andra gångern jag ser att den här är nymålad.



Hahaha.. Du är söt som socker :P ( Och dum som en ko)

2008-07-16 @ 21:34:09
Postat av: jenny

såå..alltså ska du köpa en hund eller garva.. blir ju bra hur som helst!!

2008-07-17 @ 13:26:59
Postat av: Anonym

köttbiffen lät rått

2008-07-19 @ 02:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0