den årliga dagen när jag får fnatt

idag är det den där dagen som infaller 1, MAX 2 gånger per år.

jag vaknar, tidigt (händer väl aldrig)
drar på mig mysbrallorna och springer ner för att tvätta.. DET FÖRSTA JAG GÖR ALLTSÅ!
och då ska ni veta att det är jonas tur att tvätta egentligen!

sätter mig framför datorn och framkallar en massa bilder från itailen som ska bli mammas present.
ett litet fotoalbum!
(såhär seriös ser ni mig aldrig mer.)

och det värsta av allt. så snart tvätten är klar ska jag ta min röv ut till juniskär och till mina pojkar..
MED CYKEL!!!! MED CYKEL!!! MED CYKEL!!!!

känner mig hyffsat som karolina kluft!!
hör nästan mina två aerobicsvänner Janet och Laila skrika med sina jälla röster : YOU GO GIRL!! hög femma!!!

slå den ni alla rika jävlar som har bil och slipper cykla!!

ps: har "in case of imurgancy" ringt mamma som står klar med bilen om jag inte pallar hela vägen.. haha! kommer väl till skönsmon och där får jag hjärtinfarkt. ds:

Janet och Laila


Kommentarer
Postat av: hp

JAaaaaaaaa men då måste man ju passa sig för taxichaffisen också..





ömt smek /hp

2008-06-16 @ 11:49:29
URL: http://hanapee.blogg.se/
Postat av: Ida

Grymt impad, jag säger bara det.

2008-06-17 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0