ibland har man flax!!

hej gott folk.. och dåligt folk.. om ni är det!

hade ett jäkla flyt på jobbet igår.. vill lixom dela med mig av det och skryta lite lagomt.
kom in en kille på jobbet och fråga om han fick sätta upp affisher utanför jobbet, stadshusets reggaekväll ikväll..
självklart sa jag.. om jag får fri biljetter (big smile)

jo visst serru.. så på den vägen bar det av.
och nu sitter jag här. hemma hos anna martin med en öl i handen(när jag inte skriver)
och väntar på the BIG night! höhö..
blir en lugn och fin slinka för jobbet kallar imorn igen.. men nån öl måste man ju ta.

vet dock på vilken nivå min karraktär ligger på så skål då vänner och hoppas jag klarar mig från dimman!

nedräkningen är nere på 2 futtiga dagar och sen.. S.E.M.E.S.T.E.R!!!!

COWABUNGA, HIIJAAA, och alla ord man skriker när man är oförskämt nära seger!!

Kommentarer
Postat av: imbo

oh, lovely!

Hoppas du får en rolig kväll =)

Förresten, snackade med jölle och hörde att det var party på lördag, bestämt något än?



kram o kläm!

2008-06-25 @ 19:34:04
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0