JIHOO!

HOHO!!

sitter och pillar dit dom sista bilderna till mammas fotoalbum.
blir HUR BRA SOM HELST!
är så stolt över mig själv, första gången i mitt liv har jag tagit fingrarna ur röven och gjort vad som ska göras fort.
typ..

och gotlandstrippen, den årliga trippen är på intåg.
snacka med syrran så hon och hennes kompis ska trängas och trivas i vår buss antagligen!!
KLOCKERS!
sen kommer hela barna skaran såklart ner och tillsammans ska vi förfriska våra strupar  och andas gotland!

gotland.. mmmm.. ordet klingar så vackert på min tunga.
älska, älska gotland!
16:de året för mig.. skrytsamt avslutar jag kvällen med dom orden..






MMMmmmmm... gotland.. GOTTland.. GÖTTland..

Kommentarer
Postat av: Svedberg

Nej nej inte tänder... Det är sexigt har jag sagt, det erkänner jag :D





Jadu vet inte, vecka 28 nåt kanske? Vi får höra va röset säger!



:-P

2008-06-24 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0