sommarnatt!

vart fan är min skatteåterbäring??!!

gick in med gropen i halsen och skulle kolla saldot.. sist jag gjorde det va väl när stan brann..
känns det som...
och till min förtvivlan hade jag inte fått alla mina kronor från skatten...

AHHH... finally kan jag ringa och skälla på såna som man ska skälla på..
vet iofs att tjejen/killen jag kommer hamna hos inte är den som sätter in päningarna på mitt konto..
och har alltså inte gjort nått fel..
men hon jobbar på skatteverket!!!
MOHAHAHAHA!!!

annars då.. jo, gick lös på stan och shoppa för många lappar..
blev förälskad i mina nya GULA fladderfän till örhängen..
love love love... som man säger om man älskar men inte ÄLSKARRRR det..
ungefär som jag och jonas säger till varann.. ha!

han förresten!!!

...är med i sundsvalls nyheter med crossen.. tråkigt nära man är till att bli en äkta lyxhustru nurå!!
va? va? vaaaa??
smider våra planer mot USA faktiskt.. känner jag jonas rätt så blir det väl i ett annat liv..
men roligt att vilja och kanske, kanske kommer hända...

ska dra nått gammalt över mig och självdö i soffan till tv:ns bilder tror jag nu..
har mina två karlar att dela natten med..


image681


STORT PS: äre bara jag som trott att prostatan sitter i analen??!!! ds:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0