men HEJ!

men ahh!!
äntligen får man tillträde till sin egen lilla blogg igen..

mycket har hänt sen sist.. mycket roligt och mycket tråkigt!
va på agges begravning igår.. va väl det värsta jag vart med om.
men den va riktigt fin och det va så jäkla skönt att få ta farväl på riktigt..
ska leva mitt liv ett tag till och sen ses vi igen.. :)

anna och jag.. NÅGOT slitna efter begravningen.. krävdes ett glas vitt och vänner efter det. Anna och jag, NÅGOT slitna efter begravningen.. krävdes ett glas vitt och vänner efter den..

 agges tunneln på kvällen.

mer som har hänt... jo!! jonas kör för fullt och det med stil.. är så jävla glad för hans skull.. snart vankas sponsor!


 har även träffat mina barn som är på sommarkollo.. hehe.. hos mamma och pappa...
 och en och anna öl har det blitt.
 parkhäng med pensionären sture som vann på travet.. vem nu sture är... ?...!...?
 årets första fisk är tagen..dock inte av mig. jag har aldrig i HELA MITT LIV fått fisk.. men det är kul att åka båt. heh
 och lilla Hee-man har man träffat.. med nappen.. snacka om söt hund!!

ja.. nu ska jag krypa ner i sängen och få mig en power nap..
sen ska man ut till primmen, vars bror tar studenten.. och gratta lite granna..

full rulle och rock ´n roll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0