en helkväll kan man säga.

nu är det såhär... OJ, hur ska jag börja förklara detta utan bilder?!

för nån vecka sen fick jag ett utbrott på jonas för att han alltid har hål i kalsongerna..
så han tyckte väl det fick vara nog på tjatet och "tänkte" slita sönder kalsongerna..

det roliga i det va att kalsongerna inte gick sönder. dom blev bara större och större och till slut va dom så utdragna att han kunde trä dom över axlarna.. TRO MIG! ni vill inte se bilderna.. han såg ut som en borat fast i orange "dress" ist för illgrön.
och MYCKET mycket hårigare.. haha!
så igår på våran grabbkväll (och jag) inför alla kära nära så drog jag fram bilderna.

som blev SUCCE!!!!!!!!!!!!!!!

så jönsson min vän, som alltid ska vara värst fick ett par kalsonger av jonas (med hål i såklart) och skulle vara värre.
enligt mig tror jag bara han ville visa sin thailandsbränna..

   jaaa, han va inte värst för dom gick ju inte ens sönder! ha!

image444

image445

PS: lessen brudar, denna heta, brunbrända?! hunk är redan tagen..

sen blev det grabbförfest = slagsmål, öl överallt och sprejja ljus med hårsprej så att det blir eldmoln, ni vet..

     
 sen gick vi ner på stan, crissian tog låånga steg så han inte skulle bli försenad till mustach

image452

vi rocka

image453

och rocka

image454

och trängde oss långt fram

image455

jag, 2 äpplen hög och jonas hög som ett höghus.. på ÖL

image456

muntert beslutsam på mat..

image457

men OJ så fel, vi fick ju mycket mer.

nu ska här svabbas för katternas trampdynor fastnar ju i all öl som ligger kvar på golvet.


är inte ett dugg bakis!! by the way.. JIHA!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha ni är tokiga å du är så vacker på alla kort gumman!
Ja varför har killarna hål i kallingarna? Jag fattar inte det där, jag har inte hål i mina trosor:-)

2008-03-01 @ 10:28:30
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0