hemma med sjuksambo?!



underbara morgon i snabb mening:

jonas är sjuk, hostar kopiösa mängder snor och fiser nå fruktansvärda gaser!
jag gav upp att sova 04.36 när jag lyssnat på hans ynkliga hostande i några timmar..
intog soffan, försökte somna, förgäves..
klev upp.. fortfarande natt, fortfarande mörkt.
gick till jobbet.. tog en festis och tände ett ljus..

kolla på klockan. 06.01..
börjar jobba om 59 minuter..

gick hem 14.00, var däckad och nerbäddad sekunderna efter..
vaknade nu och kände mig som en ny människa.. AH!

ska ta en kvällsfika med moder anna sen.
men innan dess ska jag göra mycket.. så ... RAPIDO!!!

vill bara ta er tillbaka till den tiden då gräset var grönt och hockeyfrillan levde..

  

skrattar till tårar än idag.. men visst är man en hejjare på att klippa..









Kommentarer
Postat av: emma

hahaha...du lägger upp sååå vackra kort på din älskade!ses i morron!puss

2008-03-20 @ 09:21:21
URL: http://primemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0