lite blajja på morgonkvisten.

vaknade idag... igen...
trodde jag skulle vara död..

vi på någe vis drack ju slut på 6 liter vin... vi va fyra tjejer..
hej minnesluckan, välkommen!

ja. i vilket fall är jag uppe nu. kl är 10.15 och VART ÄR JONAS!!?!??!?!?!?!!?!
han va hemma inatt när jag kom..

eller?!?!

JO!
det va han! jag är inte efterbliven, bara full.

har slutat lagt mig i, för den karln har mer att göra än hitler hade..
........ringer nu...

jaha.. han är i söderhamn just nu.. still going strong mot crossbanan..
jävla jonas! jag skulle ju ha bilen idag.. när jag inte är körbar. ja!
för jag skulle väl aldrig ta två katter i bur på bussen.. haha!hur skulle folk kolla på mig då!?

mycke blajja idag.. är nog full än.. för bakis är jag då inte! jippi!
vill lägga ut bilder.. ska se här om kameran höll...


    
   




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-16 @ 11:05:06
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: maija

HAHAHA fyllkaja där!! Tänka sig va kul 4 tjejer och 6 liter vin kan ha tillsammans :) SKÅL!

2008-03-16 @ 12:37:27
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0