SATAN!

som den tönt jag är, så fick jag panikångest..
mitt i frukosten med äggmackorna.

så jag hoppa in i duschen och försökte skölja bort färgen..
vet att allt sitter ju bara i mitt lilla huvud men tamejfan så känns det mycket bättre nu.
det känns som att färgen inte är liiiiika illröd nu..

haha...det kommer jag intala mig själv tills jag kommer ut i solen och strålar upp mitt hår och min nya väldigt bleka hårbotten.
som iofs är ganska orange just nu..
och till råga på allt är jag röd i ena ögat så nu går jag utan mascara oxå..
fyfan vad tur att man redan har ett ragg! kanske världens bästa..
han tyckte jag såg ut som en prinsessa från ett konstigt land. men ändå.. en prinsessa.. heh!

åh.. känner ni ångesten jag har eller?!

tog t.om ut det på kattastackarna imorse..
ja, jobbet kallar.. SKA BLI SÅÅ ROLIGT!

Kram med kräm och socker! 

Kommentarer
Postat av: jenny

Grym färg på håret!!!

2008-03-04 @ 10:21:00
Postat av: imbo

MEN SLINKAN!
Skärpning!!!
Hårfärgen var ju galet snygg på bilden, lyft på hakan och hämta upp självförtroende från fotknölarna: rött rockar!

2008-03-04 @ 17:06:28
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: emma

men stumpan! håret ser gryymt ut! hoppas jag får se de live snart...imorron? greys??pusss

2008-03-04 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0