drömtolkning på HÖG nivå, folk!!

vaknade just, kl är strax innan 11.00..
hade den sjukaste drömmen.. (drömmar är något jag så gott som lever efter)
drömmar är för mig nått som har hänt eller komma skall... och det ÄR verkligen så..
antagligen för att jag lever som drömmen visar.. då blir det ju lätt så att jag lever efter drömmen.. eller den efter mig?!?!

jaja, denna dröm va iaf sjuk! jag va gravid, andra månaden..
utomlands, jonas va där som en fin fadersgestalt (höhö) , lagade mat, klappa magen, pussa mig i pannan osv, osv.. sånt som pappor gör, enligt mig..
och samtidigt dribblade jag med en annan kille som va så fruktansvärt otrevlig..
skickade iväg mig på en buss till birsta city och där fick jag stå med min mage och gråta för jag kunde ju inte språket (vi va ju utomlands) och visste inte hur jag tog mig hem..

SINNES!! det värsta i det hela va att jag hela tiden drack och rökte.. och sa: imorn, då är barnet större och DÅ ska jag sluta.. haha.. sjukt va!?

budskapet enligt mig är då: skaffa ingen unge än.. VERKLIGEN INTE DUMJÄVFEL!!
och när du väl gör det så har du gått förbi perioden med drickandet,krogen,ciggen och ångesten..
och skaffa ungen med världens snällaste Jonas.. inte nån jävel som sätter mig på en buss med folk med annan hy och skjutsar ut mig till birsta...

OK! jag fattar budskapet...

// drömtydarn NR UNO!


image648

jag och mitt barn.. annars kan det va liston..

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHHAHAH STINA är du frisk???

2008-05-19 @ 19:04:27
Postat av: emma

Åhh vikken vackeäh bild!sötnos

2008-05-22 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0