en dag med sol..

idag har jag mycket att förtälja mina vänner..

ännu ett silkespapper sveptes runt mitt hjärta då jag läste sundsvallarn..
en stor grafitti har målats i tunneln vid hedbergska för att hedra algot med familj.
jag och Ida va där idag och tände ljus och la blommor.. är så fruktansvärt fint men smärtsamt att läsa alla fina meningar.. jag ber till allt som finns att be till, att algot ska se allt som görs för honom.

image652  

en annan lite lyckligare, helt annan sak är att min outfit för nästa helgs maskerad börjar arta sig..
kan inte hålla mig... såhär fager kan man bara bli vid högtider:

 den sexiga divan on the dancefloor.. kan lätt bytas ut mot den.....
 den allvarliga donnan nextdoor..

MOHAHAHAA!!
gissa 17 gånger vad vi ska vara.. och kom inte med nått enkelt som bröderna fluff..
vi tänker 70 snäpp till.. ha!!

längtar så FÖR mycket tills nästa lördag.. vill lixom ha outfiten nu.. NU..
kanske ska ha den på jobbet imorn?!

tänk..

haha...

!!!!

hej hej (barnslig röst).. en kaffe till det?... jaaaa... då blire det 154 kronor.. OJ, fan.. ursäkta.. fick en hårboll i mun..(försäljarleendet räddar situationen)

över och ut!

Kommentarer
Postat av: imbo

haha, ja stå med den där på charm, skulle jag inte vilja missa för allt i världen!
Vart ska du på maskerad?

2008-05-22 @ 22:03:06
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: jenny

Borat och hans fru..?! hahahaha

2008-05-23 @ 09:21:57
URL: http://jennynenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0