i guds namn!

hej igen!!


är jag frisk?

höh.. man kan ju fundera på det.. om man verkligen har den tiden..
själv ser jag mig nog som smart!
och öppen för alla konstiga tankar jag fastnar i..
men kristen!!

NEJ NEJ!!

Enligt mig  så är dom flesta kristna antingen född till skiten ELLER så har dom varit med om ett trauma (knarkat, tappat benet, mördat, cp-skadade eller är allmänt konstiga och har svårt med den sociala biten) och det har gjort att dom finner tröst hos gud och känner sig hel genom honom!!
men ack, ni ska ju alla känna er hel
ÄNDÅ..

saker man gjort och ångrat (eller som man är)... är just bara saker man gjort och ångrar..(och den man är)
INTE FAN ska man gå med i en sekt för att bli förlåten...
hade jag själv mördat nån (säger vi)... skulle det viktiga vara att bli förlåten av dom anhöriga..
för vem bryr sig om nån påhittad snubbe uppe i himlen som ska ge dig en förlåtande klapp på axeln!?!?!?!

NÄÄÄ! wake up folket!!!

och är det så att ni så gärna vill träffas varje söndag så...... ja....
kan ni komma till mig på kaffekask och en bra film.

TACK FÖR DEN LÅNADE STUNDEN... GUD!

image661


PS: jag är fan riktigt SNYGG i min nya permanent!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 19:32:02
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: imbo

hahaha, grym bild!
Rock like the 70´s

2008-05-28 @ 20:59:49
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: emma

phahaha...fyy fläta va otroligt vacker du är!!det blir defentitivt inge perm, för dej i framtiden!!

2008-05-29 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0