lyckliga dagar!!

jag är vacker...
jag är mer än så..


jag är så satans snygg!!


graciös!!

ståtlig!

vacker!!

jag är nog FÖR vacker för att sätta ord på.

tror ni mig inte?!


vill ni se??













vill NI?













image660





det är såhär alla kristna måste se ut!
för dom är ju felfri!!

precis som jag.. kanske är därför jag heter Stina.. kristina.. kristen altså..?!
va? är jag kristen ?

shit!! en annan kuslig sak.. min pappa heter christer.. christen?
är han oxå christen?

måste suga i mig en till smultronmatta och sova på saken..

amen!











Kommentarer
Postat av: lovisa

om det är du på bilden så är du otroligt vacker :)

2008-05-28 @ 19:48:49
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0