UTSKÄLLD!!

hola hola!

lever sambolivet ut i fingerspetsen just idag..
lagar mat, städar, diskar, tvättar och ska snart åka och handla mat..
vi ska sen ner till birger (ordförande i vår lilla förening) för att få oss en utskällning.
jo! visst serru, EN UTSKÄLLNING!! sist jag fick en sån och kände den här ångesten inför det,
va när jag pallade morötter på vår kolonilott med carro... och min pappa såg oss!!
han stog och skrek att vi skulle komma fram för att han såg oss.. vi gömde oss i en krusbärs buske tills han gick iväg...
kan fortfarande minnas hur hårda,arga steg han hade..
trodde han skulle göra stora sprickor i asfalten..

dom stegen hem va lika tunga som idag... ungefär..
nära-gråten-i-halsen-upplevelse är det iaf..

vi har nämligen betalat in hyran för sent 2 månader i rad, plus att vi hade soptunne veckan när vi va i italien..
JÄVLA SKIT VA?!?!

haha.. dessa lyxproblem är ju så patetiskt jobbiga...

måste in på toa nu.. stress magen ska tömmas för.. ja.. fjärde gången.. tror jag.,.

haha!! lycka mig till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0