det här med att tjyvstarta.. gör väl alla??

idag slutade jag 12.. ÄLSKAR dom dagarna!
imorn är jag ledig.. kan det bli bättre??

jo!! det kan det. Mitt monicasyndrom sätter in och jag ska nu städa hela lägan.. totalstäda..
vill säga : lyfta på soffan och dra fram ca 50 små  leksaksråttor och dammsuga.
piska mattan.
duscha alla blommor i duschen.. har hört att det hjälps mot nära-döden-blommor.
plus allt piff paff med att torka,svabba, damma och så..
OCH.. det stora och i viktiga och:et..

jag ska julpynta!!! får man det??
det får jag väl??

eller?
folk är så olika på det där..
men såg nämligen ett antal advenstakar i fönstrena när jag gick hem idag.
kan dom, kan jag!!
får dom, får jag!

eller???


mina alldeles, alldeles underbara punchveranda i fjol..
tänkte slå rekord i pynt i år..



tjo!


Kommentarer
Postat av: imbo

Jo, man får julpynta nu.

Jag storstädade och julpyntade igår ;)

2008-11-25 @ 15:54:58
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0