en sjuk karl är en död karl.

hur är det man säger?

-ingenting är värre än en karls förkylning.

så sant! så sant.. vaknade 4.00 inatt av att världens vidrigaste andedräkt spred sig som en tät dimma i sovrummet.
sjuk-andedräkten!
jonas hade alltså inte ljugit och försökt fått medömkan igår kväll.
han är sjuk!
tittade upp och kollade ifall han verkligen sov. jo..
hur kan han?.. själv satt jag och höll för mun ifall att en oönskad spya så komma upp.

5.00 blev jag tvungen att ta min kudde och lägga mig i soffan..ni vet själv hur irriterande det är när nån har en stor snorkuse i näsan och varje gång dom andas ut visslar den.
plus den där slappa käften med torkat sjukslem runt om..
 
näää.. fyfan säger jag bara! vissa dagar älskar jag han mer.. idag är Inte en sån dag!
har fått en finne på kuppen också. antagligen är det jonas andedräkt som förpestat mig.

ingenting är värre än en karls förkylning.

längtar tills imorn.. ska på P-fest med charm och och ta en öl eller många.. bara kom hemifrån känns underbart..




tjofadderittan lambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0