fri som en fågel

godermorgon alla sletna fredagsjobbare! själv är jag ledig.. fri som en fågel..
utvilad som .. ja jag är ju faktiskt jämt utvilad med mina 10 timmars sömn..

vaknade av att ytterdörren gnekade upp imorse.. katterna hoppade ner från sängen och jag frös till is.
min första tanke: INBROTTSTJYV!!! våldtäktsman!! 
min andra tanke: FAN måste springa alla tre trappor ner till källaren och hämta upp katterna nu.

men nää.. det va bara jonas.. han ska besiktiga våran lilla fiesta idag..
kan bara hoppas på att karln säger åt jonas att åka på skroten med den på en gång.
jag vill ju ha en eskort!! min eskortflicka.. tyvärr är hon kvaddad men hon va en pärla man kunde lita på!

ska traska ner på stan och handla en sååå fin present till primpa nu. imorn blire kalas!!
TJOLAMENTO!!


här är vi! emma jag och emmas kille, sebbe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0