gråtglädje när den är som bäst!

mammas 60-års fest blev så jävla, jävla bra!!
alla hade så sjukt roligt och alla hade gjort såå fina presenter.

blev lite drama när jag skulle läsa upp min saga.
efter första meningen tittar jag upp på morsan och ser att hon står och grinar..
vad gör man? jo...
det där med att vara känslig sitter ju i släkten så jag snyftade mig igenom hela långa texten..
som ett litet barn.. när det va klart satt både syrran, jag och morsan och grät i kör.
men vafan!!! hon blev ju jäkligt rörd och vad gör man inte för en morsa :)

har en massa bilder och filmer som man bara MÅSTE se.. men glömde kameran i juniskär så ni får allt vänta.
har även glömt mobilen på monki idag så jag känner mig ganska svårfångad.
skönt!

ska sätta på moulin rouge och bara mååååååååå...

hejdåååååååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0