saturday night live!

tjolamento!!!!!!!!!!!! som blomhåret säger i dunderklumpen..

min karl är sjukare än nånsin.. har börjat kallat honom för mes..
vi satt mittemot  varann vid frukosten.. med tända ljus och tittade varann djupt in i ögonen..
jag sägandes : MEEEES!!
han med ett fuck-you-finger i vädret..

så jäkla barnsligt.. så jäkla roligt..

längtar tills ikväll.. jag är taggad! P-FEST,P-FEST,P-FEST!!!!!!
skulle helst vilja gå runt i mysbrallor, osminkad och hejja på alla jag känner och inte känner.
skåla med alla och bara må..
men får göra det i en tight åtsittande neglegé eller nått dylikt,märkvärdigt som jag alltid brukar ha på mig.
jag är ju trots allt tjej och älskar att klä upp mig!
men negelgé kanske va lite att ta i..

jaja.. ska gå in på toa och svära åt min finne..
jag som prisat "black dots" för att hyn blir bebislen...

hasta la vista,tervé och tjolamento alla barn!! ses på ett dimmigt hak ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0