sisådär då

men hallelulja , solen skiner och snön ligger kvar!

trycker i mig en sjukt god macka just nu.. med mycket majs och mycket solrosfrön i.
finns såklart på charm om nån undrar..

charm... haha.. hade världens värsta dröm om charm.
tänker inte dra den men fy fläta vad förbannad jag va på kassan.. den visade en burksanvisning på hur man sköter kaniner och katter..

hmm.. va det ett budskap??
håller ju på att avvänjer loke från en hel del.. först och främst MIG själv.. det går inte alls..
sedan hans tics att slänga sig bakåt och låtsas död.. why?
krafsa på soffan och det värsta av allt.. :
han spenderar säkert 50 % av sin livstid på att krafsa med klorna mot alllt som gnisslar..
speglar, toastolen och fönsterrutor..

hemma hos mig finns det alltså små små bajsspår på varenda spegel och fönster.. äh.. jag måste nästan knäppa kort och visa..
så ni inte tror jag ljuger.

 



det finns två sätt att psyka mig på.. galopp..
eller trav.. kan ni fatta allt bajs som sitter på deras små tassar.. hur det ser ut på fönstret en solig dag som denna..

por favor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0