en vit kväll..snöig alltså.

goderafton fattiglappar!!

jag kan genom enkel uträkning räkna ut att jag säkerligen har mer pengar än nån av er..
but why? jo serru, jag har fått min första lönespec från nya jobbet.

hela 575 kr.. haha.. hade dock bara jobbat 5 timmar på den lönespecen..
så det är nästa lön storkovan infinner sig på.
tycker verkligen inte om att skryta men alltså.. 575 kr.. det blir 1050 tuggummin..
hey, inga autografer.. och vänner har jag redan.. höhö..


nä nog snackat om mitt privatliv och min lön.. men som sagt, man blir ju stolt.. näst intill tårögd.
ungefär lika tårögd som jag va till greys ikväll..
kunde jag skulle jag hoppa in i tv-rutan och leva livet som en statist ett tag.. tjyvkika.. tjyvgråta.. och fulduka.. OJ.. hehe..
vad kom det ifrån mån tro?

nä men skärpning (tar en loka, eller vad det är dom tar i reklamen).. det va ju egentligen bara en sak jag skulle säga.
DET SNÖAR STORA VITA DUNBOLLAR FRÅN HIMLEN!! sakta.. sakta..tyst..tyst..
inte ens bilarna hörs..
blir en tyst natt inatt.. precis som jag vill ha det..
inga bilar som hörs..
inget snarkande..
inget snusande och smackande..

min handyman är på jobb i annat land..
efter förra veckans nära-att-jonas-dör-upplevelse-enligt-honom så känns det ypperligt skönt!

det är det som får oss att le som om vi aldrig setts förr.. återseendet!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0