lite dittan.

hello there, dear people!!!

idag är man lite international..
måste bara inflika att jag märkt en konstig sak. jag skriver man när jag menar jag.. mig alltså..

jag skriver inte "idag är jag lite international".. utan idag är man....

märkligt!?

man? jag är ju kvinna..jag är ju jag!
ja.. sjukt ovettig och märklig är jag.. och hur än jag är så ska det bli förändring!
för om 1 liten futtig, timme sitter jag återigen hos min kära frissa..

som alltid vill jag chocka sundsvall, chocka världen(jag har ju minst 40 000 läsare från ryssland och liberien) med att göra nått HELT ANNAT!!!..

men.. som alltid slutar det med att jag nickar och instämmer med carro. Mycket koppar och honungsbrunt i helheten.
hennes ord är min lag.. och jag gillar hon för det!
blir en nykter helg förresten. kan vara värt att nämna..
blir en nykter månad förresten.. MYCKET värt att nämna..

min plånbok glappade och skrek, MINUS!!! MINUS!!! MINUS!!! minuten efter att lönen ramlat in.
kul!
jävligt kul att GÖRA julklapparna..
men jag är en sådan som håller fast vid mitt ord : INGEN JUL UTAN KLAPPAR!!
om jag så ska göra och bygga och föda varenda en..

ska gå till frissan och klippa mig på kredit nu.
ännu en gång har jag fått det svart på vitt.. gud kan inte finnas..

för isf hade jag haft råd med en nödvändig klippning eller liston hade inte klassats som överviktig..
såna saker hänger ju inte på mig.. det hänger ju på gud!


    kraftig benstomme kallar jag det.

Kommentarer
Postat av: imbo

Phaaa, nykter månad???

Stina, oj!

Eller ja, november är det ju inte så många dagar kvar på ;)

Lägg ut en bild på håret, nyfiken!



Kram kram

2008-11-28 @ 16:01:46
URL: http://imbo.blogg.se/
Postat av: jenny

haha, grym katt!!!

2008-11-28 @ 18:12:25
Postat av: Therese

Hahaha tyvärr stina han är bara fet!=)

2008-11-28 @ 22:08:22
Postat av: maja

Ha ha ha. Fy fan vilken störtskön katt du har....

2008-11-28 @ 22:12:50
URL: http://maja74.bloggsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0