hysterika woman!

HOHO.. här är hysteriska lilla jag.
jag har, som ni kanske fattat vid detta lag en väldigt jobbig, ångestladdad vana att alltid ligga i säng runt 22.00.
den enda saken som är ännu värre är väl att jag vid första sekunderna i vaket tillstånd räknar hur många timmar jag sovit. det gör jag omedvetet och utan större eftertanke..
men det slår mig nu, när jag nu har 2 olika jobb, vänner, jonas, morsans fest på lördag och ett stort behov av att MINST sova 8 timmar per natt (helst 12 timmar) att jag inte hinner.
mitt liv blir O-organiserat och saker sker lite pö om pö.. och lite halvdant.

jag hinner inte med mig själv och inte andra.. bara att vara och slängas mellan tider för att inte bli försenad.
mitt huvud och min kropp skriker då ett bestämt : NEEEEJJJJ... kvid.. ÅHHH... ta livet av mig.. (ungefär)

nu vill ju jag inte dö så jag får helt enkelt finna mig i att vara en "bussy karriärs woman" på väg att gå rätt in i hallväggen.
jag vet att nästa vecka blir normal och mitt lilla liv går tillbaka till 10 timmars sömn och  jonas lagade falukorv kl 17.00.

jag ser framimot det och ska ta mitt hysteriska arsle in till köket där jag måste baka dom där jävla KUKBGADHB;MNMAS;MNDANB biscottisarna..
sen ska jag träffa charmbrudarna för att gå och glutta lagomt på lill-babs.
sen ska jag hem och ha 30 minuter kvalitetstid med jonas.
sen ska jag sova.
sen ska jag vakna och summera timmarna till... hmm.. ja det kan fan bli 11 timmar imorn.. haha!
sen ska jag ut och jobba på monki. BY THE WAY : jag trivs så snuskigt bra där..gottar mig bland yllekoftor, spetsbodys och OB.. inte tampongen OB dårå..

säger som farsan säger : ÄH, gå in i väggen är för dom som är blind.

    




mina fina skooooor
   alla tre för en femma och en fimp.
eller iaf 650 kr.. Cowabunga!

                              

tadaaaaa...... man kan ju det här med ett scraapbooka eller vafan det heter..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu jäklar blir jag impad Stina :)

Va du kan fixa och dona..

2008-11-07 @ 12:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0