jiihoooooo!!

hola mustafas och mustafos!

hade sjukt trevligt med mina nära och kära på stads igår.
rätt och slätt!
tog en tidig taxi hem efter många glas vatten på krogen.
jorååå.. serru... man kan om man vill, vara nykter alltså.

har jobbat mina första riktiga dag på monki, det känns bara bättre och bättre..
njuter av den hanterbara stressen jämfört med charms, medans jag drar mina små händer mot alla mjuka plagg och tänker : du ska bli min, och du, och den här, och den och den och den...

ser framimot den här veckan.. är lika fullbokad som blondinbella..
förutom att på mitt schema är det fest och fika där hon bokat in träning och yoga..
jäjä säger jag... who´s the one with low batteries? ...

i vilket fall.. tänkte avsluta med skvaller..
nån som vill höra??

va?..

sugen..?

haha..
hehe..
paulina min kära vännina mötte kärleken för en kväll..
råhånglandes, stog dom där som två fjortisar på dansgolvet..
hennes ungdomskärlek...
Thomas Rusiak..

Phahahaa!!

dom va så upp i varann att han missade spelningen..
inget betalt fick han..
och mange schschmidt blev sur som fick ta över allt..

och en till sak vet jag oxå...
men den får inte ni veta.. MOHAHAHA!!!
jag vet vad ni tänker... men näää.. det är så mkt bättre än så.


 jag och ett litet hjärta vid namn harry.
 jennifer tager det hon haver..
 vi bestämde oss för att inte klä ut oss.. casual tyckte jennifer.
 me and my ssshhhrimp!
   läckerheter.

nu klev jonas just innanför dörren..

at last..

pusskalas på hög nivå och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0