dessa donnor!

jag mår som en pärla.. idag med..
lever fortfarande på adrenalinet från i lördags tror jag.

jag har ju allt.. men förutom en sak.
jag har inte den kroppen som tjejerna på victorias secret har.
NEJ, jag ska inte klaga.. det gör jag inte.. men alltså!!!!

har ni sett dessa kroppar? perfekta.. lika perfekt som håret och tänderna och munnen och rumpan och benen och... åh..

jag bugar och niger.. SHIT vad perfekt! ingen tvivel!!

tror jag tittar lite på ugly betty så det väger upp mitt självförtroende en aning.

tror ändå jag får gå och sola imorn.. heh... eh..



Kommentarer
Postat av: jenny

Kan väl inte annat än att hålla med.. men: vi skulle vara lika snygga om vi oxå blev stylad sådär varje morgon! Hmm, privat stylist sökes!!

2008-11-18 @ 13:04:26
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0