aah.. mina nerver.. ohh..

åh... mina ben känns som två utomstående köttstycken. SÅN jäkla träningsvärk har jag idag.

mina nerver mår inte heller så bra.. kan säga att man är ett litet nervrak helt enkelt.
chefen för "nya jobbet" ringde idag.. hon hade så svårt att bestämma sig om jag eller en annan tjej skulle få jobbet.
så nu ska hon och jag provjobba en varsin dag. snacka om att det är nu det gäller!!
det fick en helt ny betydelse för mig! NU gäller det!

jag säger bara.. på med monkikjolen, charmen och va mig själv!
mer kan jag inte göra.. och mer tänker jag inte vara.. bara mig själv.

kul att få lite spänning .. även om nerverna snart spricker!

håll tummarna gott folk!
känns som att hoppa bungy jump igen.. fast utan lina.. vet lixom inte vart jag hamnar.


Kommentarer
Postat av: maijsan

oooh, men stina, vad är de för jobb du sökt då? :)

2008-10-29 @ 09:56:53
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Maja

Fan Stina, är du vaken den där tiden på kvällen. Ha ha ha.

Även om jag såklart inte vill att du slutar jobba med mig, så önskar jag dig lycka till med jobbet. Det är klart du får jobbet, det är du värd gumman. Kram kram, Maja

2008-10-29 @ 11:09:41
URL: http://maja74.bloggsida.com
Postat av: Stina

Hej hej! Hörde att du hade provjobbat med en av mina darlings "Theresa" idag, hon sa att det hade gått skitbra :) Hoppas du får jobbet!

2008-10-29 @ 22:25:56
URL: http://paperdoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0